• Gratis NL verzending vanaf € 85
  • Bestel vandaag voor 16.00 uur
  • Altijd leuke acties

4.8Facebook Review

WELKOM BIJ NATHALJA.NL

WELKOM BIJ NATHALJA.NL


    Verzenden & retourneren

    Verzenden
    1. Bestelling geplaatst
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan wij natuurlijk binnen openingstijden z.s.m. voor je aan de slag. Heb je voor 16:00 besteld dan versturen wij de bestelling direct, anders een werkdag later. Bestellingen na 16.00 uur op zaterdag worden dinsdag verstuurd. Houd er rekening mee dat onze winkel gesloten is op zondag en maandag.

    2. Verzendkosten
    Vanaf €85 verzenden wij jou bestelling gratis in Nederland & buitenland. Is je bestelling minder dan €85 dan betaal je €5,95 aan verzendkosten. Wij versturen standaard via DHL. Je kunt ook kiezen voor afhalen in de winkel dit is gratis. Ook kun je er voor kiezen om je bestelling te laten bezorgen door de fietskoerier (In Venlo & omstreken). Dit kost normaal; €3,95 maar we hebben nu een tijdelijke actie. Wil je je pakketje laten bezorgen door de fietskoerier dan betaal je slechts €1,95.
    Heb je op dezelfde dag voor 16:00 een bestelling geplaatst en wil je nog iets toevoegen aan je bestelling kies dan bij je nieuwe bestelling voor ophalen in de winkel. Beide pakketjes verzenden we dan samen.

    3. Bestelling ophalen
    Kijk goed of je pakket niet beschadigd is aan de buitenkant. Is je pakket beschadigd neem het pakket dan niet aan! Als je het pakket hebt aangenomen en  het is beschadigd zijn wij hier niet meer verantwoordelijk voor en kunnen wij geen procedure meer starten bij Post NL of DHL.

    Retourneren via Nathalja.nl
    1. Meld je retour online aan
    Je kunt je artikelen binnen 7 dagen retourneren. Uiteraard zit het prijskaartje nog bevestigd aan het artikel en is het ongedragen en schoon (dus ook geen make-up vlekken / parfum resten). Gedragen kleding accepteren wij niet. Accessoires, avondkleding, badkleding en items met pailletten nemen wij niet retour. Wil je graag een andere kleur of een andere maat dan vernemen wij dit graag middels het retourformulier en meld je je retour VOORAF aan in je klantenaccount.  Wij geven geen geld/tegoedbonnen terug.
    Member: Indien je wenst een artikel retour te sturen en je gebruik wil maken van ons retourbeleid, dan dien je je retour online aan te melden via je eigen account.
    Log in op je account à ga naar mijn bestellingen à selecteer de bestelling die je wilt retourneren en kies daar voor retourneren.
    Na ontvangst van het artikel is de retourverwerking gemiddeld 7 dagen.
    Gast: Indien je wenst een artikel retour te sturen en je gebruik wil maken van ons retourbeleid dan dien je je retour VOORAF via de mail aan te melden op [email protected].
    Na ontvangst van het artikel is de retourverwerking gemiddeld 14 dagen.
    Wij kunnen je geretourneerde artikelen alleen verwerken of terugbetalen wanneer je retour is goedgekeurd voordat je deze retour stuurt. M.u.v afgeprijsde artikelen.

    2. Vul het retourformulier in
    Nadat je je retour hebt aangemeld via onze website of de mail en de retour is goedgekeurd door ons, vul je het retourformulier in. Doe het retourformulier in het pakket samen met de artikelen die je gaat retourneren.
    * Indien het retourformulier er niet bij zit kun je deze hier vinden:  dan kun je deze downloaden via onze website.

    3. Breng je pakket naar de dichtstbijzijnde pakket shop
    Het retourlabel is altijd voor eigen rekening
    . Als je je  pakket brengt naar de dichtstbijzijnde pakket shop zorg er dan voor dat je een bonnetje krijgt van de pakket shop. Zonder dit verzendbewijs kunnen we je retour niet verwerken indien het pakket verloren raakt.
    Je vind de dichtstbijzijnde pakket shop hier: https://www.postnl.nl/locatiewijzer OF meld je pakket aan via onze verzendservice KLIK HIER.

    Retourneren via Miinto.nl
    1. Meld je retour online aan bij miinto.nl*
    Indien je wenst een artikel retour te sturen kan dit binnen 14 dagen. Wil je gebruik maken van het gratis retourbeleid van miinto.nl, dan dien je je retour online aan te melden via: https://www.miinto.nl/rma-product. We kunnen je geretourneerde artikelen niet verwerken of terugbetalen als je je retour niet online aanmeldt
     * Indien je je retourlabel niet in het pakket hebt ontvangen zal het retourlabel naar je mail verzonden worden zodra je het retourformulier op de website hebt ingevuld.

    2. Knip de retourbon af.*
    Nadat je je retour hebt aangemeld via de miinto website, knip je de retour bon onderaan de retourinstructies af. Doe de retour bon in het pakket samen met de artikelen die je gaat retourneren.
    * Je kan je Order ID op een papiertje schrijven en in het pakket doen indien je de retour bon mist

    3. Plak het retourlabel op het pakket
    Plak het retourlabel op het pakket. Zorg ervoor dat het retourlabel het oude label bedekt. LET OP: elk artikel moet worden teruggestuurd naar de winkel waar het vandaan kwam. Je vindt de informatie over welk artikel van welke winkel komt op je orderbevestiging. De terugbetaling wordt gedaan zodra alle winkels je retour hebben ontvangen en verwerkt.

    4. Breng je pakket naar de dichtstbijzijnde pakket shop*
    Je vind de dichtstbijzijnde pakket shop hier: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints
    *Zorg er altijd voor dat je een bonnetje krijgt van de pakket shop. Zonder dit verzendbewijs kunnen we je retour niet verwerken indien het pakket verloren raakt. Indien je problemen hebt met het inleveren van je DHL Express pakket kun je contact opnemen met DHL Express op 088-0552000 zodat zij  je kunnen helpen.

     

    BEKIJK HIER ONZE RETOURKAARTEN

     

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    NATHALJA.NL 4.8 / 5 - 25 Reviews @ FACEBOOK
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »