• 077-3512351
  • BESTEL VOOR 16.OO UUR
  • ALTIJD LEUKE ACTIES

4.8Facebook Review

SALE WORDT NIET GERUILD/GERETOURNEERD

WHATSAPP 0773512351


    Verzenden & retourneren

    Verzenden
    1. Bestelling geplaatst
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan wij natuurlijk binnen openingstijden z.s.m. voor je aan de slag. Heb je voor 12:00 besteld dan versturen wij de bestelling direct, anders een werkdag later. Bestellingen na 12.00 uur op zaterdag worden maandag verstuurd. Houd er rekening mee dat onze winkel gesloten is op zondag.

    2. Verzendkosten
    Vanaf €85 verzenden wij jou bestelling gratis in Nederland & buitenland. Is je bestelling minder dan €85 dan betaal je €5,95 aan verzendkosten. Wij versturen standaard via DHL. Je kunt ook kiezen voor afhalen in de winkel dit is gratis. Ook kun je er voor kiezen om je bestelling te laten bezorgen door de fietskoerier (In Venlo & omstreken). Dit kost normaal; €3,95 maar we hebben nu een tijdelijke actie. Wil je je pakketje laten bezorgen door de fietskoerier dan betaal je slechts €1,95.
    Heb je op dezelfde dag voor 16:00 een bestelling geplaatst en wil je nog iets toevoegen aan je bestelling kies dan bij je nieuwe bestelling voor ophalen in de winkel. Beide pakketjes verzenden we dan samen.

    3. Bestelling ophalen
    Kijk goed of je pakket niet beschadigd is aan de buitenkant. Is je pakket beschadigd neem het pakket dan niet aan! Als je het pakket hebt aangenomen en  het is beschadigd zijn wij hier niet meer verantwoordelijk voor en kunnen wij geen procedure meer starten bij Post NL of DHL.

    Retourneren via Nathalja.nl
    1. Meld je retour online aan
    Je kunt je artikelen binnen 7 dagen retourneren. Uiteraard zit het prijskaartje nog bevestigd aan het artikel en is het ongedragen en schoon (dus ook geen make-up vlekken / parfum resten). Gedragen kleding accepteren wij niet. Accessoires, avondkleding, badkleding en items met pailletten nemen wij niet retour. Wil je graag een andere kleur of een andere maat dan vernemen wij dit graag middels het retourformulier en meld je je retour VOORAF aan in je klantenaccount.  Wij geven geen geld/tegoedbonnen terug.

    Member: Indien je wenst een artikel retour te sturen en je gebruik wil maken van ons retourbeleid, dan dien je je retour online aan te melden via je eigen account.
    Log in op je account à ga naar mijn bestellingen à selecteer de bestelling die je wilt retourneren en kies daar voor retourneren.
    Na ontvangst van het artikel is de retourverwerking gemiddeld 7 dagen.

    Gast: Indien je wenst een artikel retour te sturen en je gebruik wil maken van ons retourbeleid dan dien je je retour VOORAF via de mail aan te melden op [email protected].
    Na ontvangst van het artikel is de retourverwerking gemiddeld 14 dagen.
    Wij kunnen je geretourneerde artikelen alleen verwerken of terugbetalen wanneer je retour is goedgekeurd voordat je deze retour stuurt. M.u.v afgeprijsde artikelen.


    2. Breng je pakket naar de dichtstbijzijnde pakket shop
    Het retourlabel is altijd voor eigen rekening, je ontvangt geen retourlabel van ons
    . Als je je  pakket brengt naar de dichtstbijzijnde pakket shop zorg er dan voor dat je een bonnetje krijgt van de pakket shop. Zonder dit verzendbewijs kunnen we je retour niet verwerken indien het pakket verloren raakt.

    Wil je een retourlabel aanmaken? Meld je pakket dan HIER aan. Wij berekenen € 6,00 administratiekosten. Deze worden verrekend op het bedrag dat wij terugstorten indien de retour voldoet aan de voorwaarden.

    Inloggen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    NATHALJA.NL 4.8 / 5 - 25 Reviews @ FACEBOOK
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »