• 077-3512351
  • BESTEL VOOR 16.OO UUR
  • ALTIJD LEUKE ACTIES

4.4Schrijf een review

SALE WORDT NIET GERUILD/GERETOURNEERD

WHATSAPP 0773512351


Retourneren

NATHALJA.NL RETOURBELEID (versie augustus 2021)

1.     Aanmelden retour
Wanneer je bestelling niet naar wens is vragen wij je binnen 7 dagen je retour via ons online portaal aan te melden. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 7 dagen om de producten daadwerkelijk terug te sturen.

2.     Retourzending via DHL
Wij vragen je gebruik te maken van onze onlineretourportal. Via deze link meld je, je retour aan en ontvang je tevens een retourlabel voor een DHL of PostNL-retourzending. Dit label, uit de portal, print je uit en plak je op je retourzending. Vervolgens geef je, je pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL of PostNL -punt. 

3.     Retourkosten
Voor het retourneren van je bestelling brengen wij een bedrag van €6,00 in rekening. Deze retourkosten zijn inclusief de verzendkosten van je retour pakket, wanneer je gebruik maakt van onze onlineretourportal en je verstuurt via ons retourlabel bij DHL of PostNL. Desbetreffende retourkosten zullen automatisch van het te vergoeden bedrag afgetrokken worden. Mocht je Klarna als betaalmethode hebben gekozen, dan zullen de retourkosten automatisch aan jouw factuur worden toegevoegd.

Bij eventuele transactiekosten die in rekening worden gebracht bij het plaatsen van een bestelling met bepaalde betaalmethoden, zoals Klarna of PayPal, blijven staan en worden van het te vergoeden bedrag afgetrokken.

Wij maken gebruik van retourkosten, omdat we mensen bewust willen maken van de impact op mens en milieu die het op- en neer sturen van pakketten met zich meebrengen. Ons streven is dat klanten in onze online shop producten vinden die ze willen koesteren en dat de klant bij vragen of twijfel ons om advies vraagt via de chat, whatsapp, e-mail, een PB op social media of telefoon. Elk jaar worden duizenden geretourneerde kledingstukken weggegooid of vernietigd en wij maken het deel uit van onze missie om dat te vermijden. Om die reden nemen wij de verzend- en retourkosten niet voor onze rekening en is dit de verantwoordelijkheid van onze klant.

4.     Herroepingsbeleid
Geretourneerde artikelen vallen onder de verantwoordelijkheid van de klant tot op het moment dat deze bij ons voor ontvangst worden afgetekend. Om die reden vragen wij je de artikelen zorgvuldig en correct in te pakken om eventuele schade tijdens het vervoeren te voorkomen. Daarbij adviseren wij je te allen tijde een verzendbewijs aan te vragen bij het pakketpunt.

5. Uitgesloten van het herroepingsbeleid zijn:
- artikelen die reeds gedragen zijn,
- beschadigde producten of producten met make-up vlekken,
- producten waarbij de aangehechte labels ontbreken of los zijn,
- Diensten die met toestemming van de koper zijn gestart. zoals: abonnement, workshop, winkelen op afspraak, event ticket, etc.
- Producten die op maat zijn gemaakt volgens specifcaties van de koper zoals: artikelen met een no-refund of no-return code
- Producten die om hygiënische redenen niet kunnen worden geretourneerd nadat ze zijn geopend zoals: persoonlijke verzorgingsproducten, badkleding, lingerie en artikelen met pailletten.
- Producten die verzegeld worden geleverd en die niet kunnen worden geretourneerd met een aangebroken zegel
- Desbetreffende producten met een verbroken verzegeling zijn om hygiënische redenen niet meer geschikt voor retournering.
- Bij aankoop als bedrijf (B2B-contract)

6.     Verwerken retournering
Nadat jouw retournering door ons ontvangen is, zullen wij ons uiterste best doen om deze zo spoedig mogelijk te verwerken. Wij hanteren een maximale termijn van 5 werkdagen. Zodra het verwerken voltooid is, ontvang je een bevestiging hiervan via e-mail. Wanneer het bedrag terugbetaald is, duurt het meestal 1-3 werkdagen tot deze zichtbaar is op je bankrekening of in je account via Klarna of Paypal.

Tip: bewaar het verzendbewijs met de track & trace code van jouw retourzending. Op deze manier kunt je te allen tijde controleren wanneer jouw retournering ons heeft bereikt. Wij werken met de betaalprovider Mollie. Via het geautomatiseerde systeem van Mollie, zal je jouw terugbetaling ontvangen afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode:

-       iDeal; Het aankoopbedrag wordt binnen 1-3 werkdagen bijgeschreven op jouw rekening.
-       PayPal; Het aankoopbedrag wordt binnen 1-3 werkdagen bijgeschreven op jouw PayPal rekening.
-       Klarna; Jouw aankoopfactuur wordt binnen 1-3 werkdagen aangepast.

Let op: Je vindt de terugbetaling terug onder de naam "Rona Fashion B.V. via Mollie", "Nathalja.nl via Mollie",  "Stichting Mollie Payments" of "Mollie Payments". 

Heb je na 5 werkdagen nog geen bevestigingsmail ontvangen met betrekking tot jouw retournering? Neem dan contact met ons op.

7.     Omruilen
Het is helaas niet mogelijk om online een item direct om te ruilen voor een ander item. In de winkel kan er wel geruild worden, daarom adviseren wij je bij het omruilen van items contact met ons op te nemen, zodat wij handmatig voor je een omruiling kunnen inzetten. Uiteraard indien het gewenste item nog beschikbaar is.

Kan je niet langer wachten en wil je het direct online geregeld hebben? Dan raden wij je aan om hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen en het item dat niet naar wens is te retourneren. De verzendkosten (€5.95) en retourkosten (€6.00) zullen voor eigen rekening blijven.

8.     Klarna
Om voor onze klanten de service van het achteraf betalen aan te kunnen bieden, maken wij gebruik van de diensten van Klarna. De koppeling tussen Klarna en onze webshop is volledig geautomatiseerd en wij kunnen geen invloed op de geboden diensten van Klarna uitoefenen.

Mocht het voorkomen dat je van Klarna een betalingsherrinering krijgt, terwijl je de bestelling al geretourneerd hebt, dan raden we jou aan om via de website of app van Klarna aan te geven dat je jouw bestelling hebt geretourneerd. Nadat wij de retour hebben verwerkt, ontvang je binnen enkele werkdagen automatisch een aangepaste factuur van Klarna.

Een andere optie is om de betaaltermijn uit te stellen met 10 werkdagen. 

Let op: De retour- en transactiekosten blijven altijd open staan bij Klarna, ook al heb je jouw gehele bestelling geretourneerd. Onze retourkosten bedragen €6.00.

Mocht je vragen hebben over jouw Klarna factuur, dan vragen wij je contact op te nemen met de klantenservice van Klarna:  www.klarna.nl of bel 020-8082852.

9.     Niet meer voorradig
Ondanks dat je een bevestiging hebt ontvangen van je geplaatste bestelling, kan het soms voorkomen dat een item helaas niet meer beschikbaar is. Dit kan gebeuren doordat het item tegelijkertijd met een andere klant is besteld, of doordat er iets mis is met een item waardoor wij bij het inpakken beslissen het niet op te sturen, bijvoorbeeld bij gebreken. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer dit het geval is, ontvang je van ons hierover een mail. Na het ontvangen van deze mail, staat het bedrag binnen 1 - 3 werkdagen weer op jouw rekening. Wij storten bedragen altijd terug onder de naam Mollie Payments. Heb je gekozen voor de betaalmethode Klarna? Dan wordt jouw Klarna factuur automatisch aangepast.

10.  Aankoop garantie
Voor alle items die gekocht worden op onze webshop, geldt de wettelijke garantie waarbij geldt dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Vertoont jouw aankoop een klacht? Dan mag je ons hierover mailen. Het is belangrijk om in deze mail jouw ordernummer te vermelden en een foto toe te voegen waarop de klacht duidelijk zichtbaar is. Je mag deze versturen naar [email protected]

11.  Goodie retourneren
Heb je bij je bestelling een goodie ontvangen, dan hoeft deze alleen teruggestuurd te worden wanneer de gehele order wordt geretourneerd. Besluit je bij een volledige retourzending om de goodie toch te houden, dan zal de waarde van de goodie worden ingehouden op het retourbedrag.

12.  Aktie artikelen
Heb je bij je bestelling gebruik gemaakt van een aktie artikel, let dan bij retournering op of de desbetreffende aktie komt te vervallen. Wanneer je bijvoorbeeld gebruik hebt gemaakt van de “2 halen, 3 betalen” aktie, dan vervalt deze aktie wanneer je items retourneert.

 

 

RETOURADRES

NATHALJA.NL
AFDELING RETOUREN
KLAASSTRAAT 56
5911 JR VENLO

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

NATHALJA.NL 4.8 / 5 - 25 Reviews @ FACEBOOK
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »