CORONA UPDATE CONTACT, VERZENDEN & RETOUREN
LET OP: SALE EN AANKOPEN MET EEN KORTINGSCODE WORDEN NIET GERUILD/GERETOURNEERD!!! DOOR DE LOCKDOWN ZIJN WIJ GENOODZAAKT OM ONZE VOORWAARDEN M.B.T. VERZENDEN EN RETOUREN TIJDELIJK AAN TE PASSEN (GELDIG TOT EN MET 15 MAART 2021). TEVENS HANTEREN WIJ BEPERKTE CONTACTMOGELIJKHEDEN.
WIL JE OP AFSPRAAK KOMEN WINKELEN? MAAK DAN EEN DAG VOORAF EEN AFSPRAAK.
Contact
Gelieve uw vragen te stellen via whatsapp / email [email protected]
Verzenden
1. Bestelling geplaatst
Zodra je een bestelling hebt geplaatst gaan wij natuurlijk z.s.m. voor je aan de slag. Heb je voor 12:00 uur besteld dan versturen wij de bestelling direct, anders een werkdag later. Houd er rekening mee dat onze winkel door de lockdown beperkt geopend is voor het verwerken van bestellingen.
Momenteel kunnen wij geen garantie meer geven over NEXT DAY DELIVERY. Door de online drukte is onze vervoerder (DHL) overbelast. Het kan dus zijn dat jouw pakket langer onderweg is dan normaal! Wij kunnen ook niet bemiddelen bij onze vervoerder om jouw pakket versneld te laten afleveren. Klanten in postcode gebied 5911 t/m 5931 kunnen rekenen op de levering via partner DEMARRAGE FIETSKOERIERS. Bestellingen uit gemeente Peel en Maas worden persoonlijk door ons team bezorgd. Afhalen in de winkel is NIET mogelijk!
2. Verzendkosten
Vanaf €85 verzenden wij jou bestelling gratis in Nederland & buitenland. Is je bestelling minder dan €85 dan betaal je €5,95 aan verzendkosten voor een levering in Nederland. Naar buitenlandse adressen hanteren wij andere tarieven. Wij versturen standaard via DHL.
Ook kun je er voor kiezen om je bestelling te laten bezorgen door de fietskoerier (postcode 5911 t/m 5931). Dit kost normaal; €3,95 maar we hebben nu een tijdelijke actie. Wil je je pakketje laten bezorgen door de fietskoerier dan is deze service tot en met 15 maart 2021 gratis.
Heb je op dezelfde dag voor 12.00 uur een bestelling geplaatst en wil je nog iets toevoegen aan je bestelling kies dan bij je nieuwe bestelling voor ophalen in de winkel. Beide pakketjes verzenden we dan samen.
EXTRA INFO
1. SALE en alle overige bestellingen die aangekocht zijn met een kortingscode worden NIET geruild/geretourneerd. Deze pakketten worden door ons NIET geaccepteerd. Wij hanteren de laagste prijsgarantie waardoor wij onze voorwaarden aangepast hebben. LET OP! BIJ EEN ACTIE ZOALS 3 HALEN 2 BETALEN (GOEDKOOPSTE ARTIKEL GRATIS) ; BIJ EEN DEELRETOUR KOMT DE KORTING TE VERVALLEN!
2. Artikel gekocht ZONDER korting? Meld je retour online dan aan
Je kunt je artikelen binnen 7 dagen retourneren. Uiteraard zit het prijskaartje nog bevestigd aan het artikel en is het ongedragen en schoon (dus ook geen make-up vlekken / parfum resten). Gedragen kleding accepteren wij niet. Accessoires, avondkleding, badkleding en items met pailletten nemen wij niet retour. Wil je graag een andere kleur of een andere maat dan vernemen wij dit graag middels het retourformulier en meld je je retour VOORAF aan in je klantenaccount. Wij geven geen geld/tegoedbonnen terug.
Member: Indien je wenst een artikel retour te sturen en je gebruik wil maken van ons retourbeleid, dan dien je je retour online aan te melden via je eigen account.
Log in op je account en ga naar mijn bestellingen en selecteer de bestelling die je wilt retourneren en kies daar voor retourneren. LET OP: SALE EN BESTELLINGEN MET EEN KORTINGSCODE WORDEN NIET GERUILD of GERETOURNEERD!
Na ontvangst van het artikel is de retourverwerking gemiddeld 8-14 dagen i.v.m. lockdown maatregelen.
Gast: Indien je wenst een artikel retour te sturen en je gebruik wil maken van ons retourbeleid dan dien je je retour VOORAF via de mail aan te melden op [email protected].
Na ontvangst van het artikel is de retourverwerking gemiddeld 14 dagen.
Wij kunnen je geretourneerde artikelen alleen verwerken of terugbetalen wanneer je retour is goedgekeurd voordat je deze retour stuurt. LET OP: SALE EN BESTELLINGEN MET EEN KORTINGSCODE / OVERIGE ACTIES WORDEN NIET GERUILD of GERETOURNEERD!
2. Vul het retourformulier in
Nadat je je retour hebt aangemeld via onze website of de mail en de retour is goedgekeurd door ons, vul je het retourformulier in. Doe het retourformulier in het pakket samen met de artikelen die je gaat retourneren.
* Indien het retourformulier er niet bij zit kun je deze hier vinden: dan kun je deze downloaden via onze website.
3. Breng je pakket naar de dichtstbijzijnde pakket shop
Het retourlabel is altijd voor eigen rekening. Als je je pakket brengt naar de dichtstbijzijnde pakket shop zorg er dan voor dat je een bonnetje krijgt van de pakket shop. Zonder dit verzendbewijs kunnen we je retour niet verwerken indien het pakket verloren raakt. (Of meld je pakket aan via onze verzendservice KLIK HIER.)
TIJDELIJK RETOURADRES
Om service te kunnen blijven verlenen hebben wij een tijdelijk DHL mailbox adres geopend. Indien wij akkoord hebben gegeven voor retour (let op SALE en aankopen met een kortingscode mogen niet retour) dient u dit met track & trace te versturen naar : DHL MAILBOX t.a.v. Nathalja.nl - Keulsepoort 2 - 5911 BZ Venlo)